domingo, 25 de abril de 2010

ASCENSO A LA CREU DE CANET






Hola bikers: hoy 25 de abril son 7 los valientes que se embarcan en una apasionante aventura al ascenso a la Creu de Canet y ........ bla bla bla ... (lo mejor será que lo dije para otro día) esto no es lo mío no me quiero meter en terreno movidizo y en el cual no domino el tema. Trekman esto es para cronistas como tú que has dejado el pabellón periodistico bien alto.

Hoy se han echado de menos a unas cuantas cabrillas. La verdad es que dejais un hueco muy grande en el rebaño todos y cada uno de vosotros.

Un especial saludo para PACOME porque se te va a echar mucho de menos, aunque sabemos que siempre que puedas estarás con nosotros. Ya sabes compi que aqui tienes un buen grupo de cabrillas que te desean lo mejor en tu nueva aventura, "me vas hacer de llorar" je je je .... QUE TE VALLA BONITO!!!

7 comentarios:

  1. Molt bé Master, ja que avui no tenim el cronista ni al tècnic informàtic (Pacome) , al menys que quedi constància del que hem fet, la ruta molt bé, bon temps sense fred, que ja tocava, els camins secs i nets, i de guies en Jordi GPS i en Pitu, com sempre un matí que passa volant en bona companyia.
    Pacome, aquest matí ja ens hem vist, però desde aquí torno a desitjar-te sort i no deixis de posar-nos al dia de les teves coses a través d'aquest bloc, jo a la Cabrerés no puc venir, però espero tornar-te a veura aviat.
    Bé, bona nit i bona setmana a tots.

    ResponderEliminar
  2. Muy buenas noches Cabres!!!
    Ya veo que habeis disfrutado de una buena ruta esta mañana...Estupendo socios!!!
    Seamos los que seamos,siempre que reine el buen rollo y las ganas de pasarlo bien.
    Enhora buena Master has hecho los deberes y... Estas aprobado con muy buena nota!!!

    ResponderEliminar
  3. Bona nit bikers!!!! Veig que no perdeu pistonada mol bona sortida,yo avui no he pogut vindre hem bategat a l'ERIC a nat tot molt be,Pero us he trobat a faltar si tot va be el diumenge que ve tornarem a rodar junts.vinga ens veiem chao.

    ResponderEliminar
  4. Bona nit PACOME no saps lo trist que em poses amb la teva marxa,pero al mateix temps estic molt content perque enprens una nova aventura et desitjo de tot cor tota la sort del mon i que sapigues que si et fa falta alguna cosa aqui tens el teu amic "SCOTTY"vinga cuidat molt.no et dic adeu si no fins aviat.

    ResponderEliminar
  5. Bona tarda BIKERS!!! Excelent sortida... aixi, aixi que no perdem pistonada... com diu SCOTTY...

    Us agraeixo les paraules... no es pas una despedida... no pasaran mes de 4 semanes sense tornar a veurens... Ja tinc el dorsal cabreres 1325...

    M'ha costat molt pendre la decisio de marxar a viure a Oñati... com tot, te les seves coses a favor i coses en contra... es una bona feina, el lloc es magnific, i a sobre l'aficio principal es la bicicleta... ja us explicare... nomes fa unes hores que he arrivat.
    Se que tinc un bon ramat de amics en el montnegre... ens tornarem a veure aviat companys...

    ResponderEliminar
  6. NO!! NO!! paco no!! no puedes irte, y dejarnos asi... quien hara ahora esas fabulosas fotos? hee!! quien? y quien colgara las rutas con el perfil? hee!! quien?
    sabes... me acordare mucho de ti cada domingo, durante el almuerzo y mire que hay una botella de vino aun por vaciar, tu parte, estara hay con nosotros en la mesa en cada salida...

    ResponderEliminar
  7. Buenas CARBONO!!! la tarea de las fotos la tiene asignada el MASTER, las rutas... ya pensaremos algo... y lo del vino apenas lo vas a notar...

    ResponderEliminar