domingo, 3 de abril de 2011

ELS CABRES DE MONTNEGRE: GRACIAS A LA LLUVIA

Diumenge 3 D'abril de 2011 SORTIDA CLÀSSICA PEL MONTNEGRE

Aquest matí a les 8 al "corral" estàvem l'Escotty, en Jordi Màquina, en Pitu, en Rafa, en Quico i un servidor, després dels comentaris inicials decidim fer una ruta que ja tenìem mig planejada. Sortim direcció a la Batllòria per la pista que va paral.lela a l'autopista, a l'alçada de Riells enfilem cap a Fuirosos Anem pujant, el primer tram suau, anem fent, abans d'afrontar la pujada forta ens arribem al pantà del Montnegre, el nostre nou company, en Rafa, no la vist mai. Una vegada feta la presentació, reculem i ara si, amunt que fa pujada. Pujem a bon ritme, estem frescos i volem arribar al Restaurant per esmorzar, una vegada entaulats bon rotllo i bona conversa, trobem alguns coneguts amb el quals fem els honors, a l'hora de pagar un petit mal entès, tot arreglat i cap a Collsacreu. La pista és ràpida i divertida, amb alguna pujada que ja comença a ser mes feixuga, abans d'arribar a Collsacreu agafem un corriol, molt fet malbé per la tallada d'arbres, ens despistem en una cruïlla i hem de tirar enrera uns metres, diuen que quatre ulls veuen més que dos, però avui ni dos ni sis, tots pel camí equivocat com borregos, sort que han estat pocs metres de marrada. Arribem a Collsacreu, uns més cansats que altres, però encara no en tenim prou i enfilem cap a la Casa Nova, haig de reconèixer que aquesta última pujada ha estat dura, però com que després de la pujada ve la baixada, cap a Vallgorgina falta gent, ja és tard i baixem força ràpid, a mitja baixada trobem un ramat de xais al mig de la pista, és curiós com ens han anat donant pas. Arribem a Vallgorgina i trobem a faltar en Pitu, una mica més avall ens retrobem i tots tornem a respirar tranquils. Carretera principal a bon ritme i cap a casa. Una ruta molt coneguda per tots, però no per això hem disfrutat menys. No he comptat exacte la distància, però apròximadament seran uns 50 Km.

5 comentarios:

1. Perdoneu, però no me aclarit gaire al publicar l'entrada, a veura si algú m'explica com fer-ho millor.
    Fins aviat.

ResponderEliminar
  2. una salida muy buena ,al estilo cabra y siempre con la dureza que os caracteriza.saludos bikers!!!

3. Bona tarda Bikers!!! sortida molt guapa que a mi personalment m´agrada molt te una mica de tot,"PEPRI" molt bona cronica per la edat que tens esta molt be...ja.ja.ja.Una altre cosa vaig tindre una gran alegria al poguer saludar dos "JABATOS" collonuts el super "RAFA GARMIN" I el increible "QUIM" son molt bona gent, una abraÇada a tots els "JABALIS BIKERS"I tambe als "GINETAS BIKERS" que tambe son autentics.vinga ens veiem aviat.CHAO

4. Bona nit socis!!!
    Pepri, me n'alegro que et sumis als cronistes de la colla ... Molt bona feina company!!!
    La ruta típica del nostre entorn, però no per això menys atractiva i divertida ...
    Matí excepcional!!!
    Enhorabona companys ...
    Ens veiem

ResponderEliminar
  5. Molt be Pepri, veus que no és tant difícil això de fer una petita crònica. El pròxim dia ho acompanyes amb algunes fotos iii.... contractat com a membre cronista ja ja ja..

N'estic segur que us ho vàre-ho passà d'allò més bè, d'aquí a un parell de semanetes us acompanyarè. Adeu Cabres salvatges.